tisdag 26 maj 2009

Åska


Kan det vara åska i luften eller är det bara ren slöhet som gör att jag känner mig så trött.
Jag har varit på Botaniska trädgården i Göteborg i helgen. Skulle så gärna vilja sätta in en bild från utflykten. Ska se om jag kan.
Så ja det gick ju bra.
Detta foto är taget med min telefon. Just här är bilden lite oskarp, men som skrivbords underlägg är den fantastisk.
Jag har haft två dagar med tre trevliga kvinnor. Vi har shoppat, någon av oss lyckades riktigt bra.
Vi har fikat och lunchat. Bott på hotell och någon sov gott, någon snarkade och väckte både sig själv och sin rumskamrat. En höjdare är frukostbuffé.
Men nu är jag hemma och rätt trött.
I kväll ska jag till dottern och vara arbetsledare. Hon ska putsa fönster. Tror att hon är riktigt duktig på det.
Himlen börjar bli grå...

Inga kommentarer: